pondelok 29. júna 2015

Giveaway

Mala som tvorivú chvíľku. Ušila som tento mini vankúšik, vhodný napr. na krátky oddych. Ušitý je zo 100% bavlny, plnený polyesterovým antialergickým rúnom, takže ho možno dať do pračky a prať na 40°C.
A keďže som pri príležitosti päťdesiateho príspevku na blogu (v ktorom som ďakovala za svoj darček) sľúbila malú giveaway, rozhodla som sa, že obdarovaný/á dostane práve tento vankúšik.




A aby necestoval sám, doladila som k nemu aj jednu pohľadnicu ;-)


Na pohľadnici je "schovaný" kvet ako chameleón, ale pri pozornejšom pohľade ho hravo zbadáte.


Pod iným uhlom je kvet viditeľnejší ;-)



Dobre, darček je už známy....kde nájsť obdarovaného/obdarovanú? Vyžrebujem ho/ju z komentárov pod týmto príspevkom. Napíšte, ktorý z mojich príspevkov na blogu sa vám najviac páči a pripíšte aj svoju mailovú adresu (alebo iný kontakt), aby som vám v prípade výhry mohla dať vedieť :-)
Zdieľanie súťaže poteší, ale nie je podmienkou ;-)

A ešte posledná informácia- žrebujem 31.7.2015

Už sa teším na vaše komentáre :-) Prajem pekný deň

9 komentárov:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si neviem vybrat ten naj lebo Tvoju pracu mam rada a pacia sa mi vsetky rovnakooo :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny blog fakt je ťažké niečo vybrať ale nakoniec vyhrali šite hračky http://handmadechvilka.blogspot.sk/2014/11/site-hracky.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak najprv som chcela napísať, že tento vankúšik a pohľadnica, lebo sú veľmi vkusné a elegantné, ale potom som sa predsa len poobzerala po blogu podrobnejšie - overila som si, že si naozaj všestranný tvorivý talent! :) A ako favorita som si vybrala šitú bábiku Tildu z tohto príspevku
    http://handmadechvilka.blogspot.sk/2014/11/site-hracky.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mne sa veľmi páčia háčkovky :-) Skutočne krásna práca (y)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jarko, Tvůj blog je moc milý! Nejvíce se mi líbí věnec z kaštanů :-)

    OdpovedaťOdstrániť