utorok 21. júla 2015

Stop igelitkám

Rada chodím k Ajke na blog. Človek sa tam aj zasmeje, aj pokochá, aj naučí niečo nové. Nedávno som u nej našla výzvu STOP IGELITKÁM . Igelitky moc neobľubujem, skôr do nich zabalím veci pri posielaní poštou, aby niekde cestou nenavlhli. Tak som sa na výzvu pozrela bližšie. Máme si ušiť, uháčkovať alebo upliesť nákupnú tašku, aby sme nemuseli nosiť igelitku. Ja na nákupy nenosím igelitky, aspoň pokiaľ sa ozaj nič výnimočné nestane. Ale nová taška by sa mi hodila.











a ušila som k nej hneď aj malú "peňaženku" napr. na drobné, na kľúče alebo také niečo






Som zvedavá, ako dopadne táto akcia- tí, ktorí chcú, môžu svoju odfotenú nákupnú tašku zaslať mailom do 15.8.2015 a dievčatá potom urobia reportáž (ale tieto info sa všetky dočítate na linku vyššie ;-) )

3 komentáre: