pondelok 8. februára 2016

Artist Trading Cards

Založila som si zbierku kartičiek ATC. Baví ma ich vyrábať a teší ma ich vymieňanie. Človek má príležitosť spoznať nových ľudí, ich vkus, ich zručnosti....

Takto zatiaľ vyzerá moja zbierka:



Nie je ich veľa, ale už ich nie je ani málo :-D Ale pomaličky pribúdajú, aj teraz ešte niektoré cestujú.


A prečo spomínam ATC zrovna dnes? Ak radi tvoríte a meníte, máte možnosť prihlásiť sa do výmeny ATC na ľudovú nôtu u scrapper.sk (prihlasuje sa do 10.2.2016).

Ja už som prihlásená.......na koho sa môžem tešiť? :-)

3 komentáre:

  1. You have a wonderful collection of ATC's! They are beautiful! All so different!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Different, because they are from other artists ;-) but they are realy very nice and I´m happy for every exchange that I made.

      Odstrániť