pondelok 2. mája 2016

Blesková výzva

Včera som sa stihla zúčastniť jednej bleskovej výzvy. Mali sme 90minút na vytvorenie visačky, na ktorej bude hlavným motívom srdce.


No a keďže išlo o bleskovku, tak mám zopár rád, ako sa vyhnúť nemilým omylom :-D

1. nepokladajte šablónu na nezaschnuté gesso, teda pokiaľ zvláštny vzor nie je práve to, čo hľadáte

2. perleťový embosovací prášok je priesvitný po nahriatí, čiže bude vidno, čo bolo pod ním (v mojom prípade modrá farba embosovacieho média)

3. neprežehľujte kartičku s embosovaním- síce som vyžehlila papier, ale aj embosovací priašok (vlastne už hotový vzor) sa teplom roztiekol- tak som pôvodné okraje obtiahla čiernou fixou.

S výsledkom som spokojná, ale pôvodný zámer bol skutočne diametrálne odlišný :-D

Pre zvedavých pridávam odkaz na ostatné visačky bleskovej výzvy.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára