streda 20. septembra 2017

Pocket letter swap- Summer

Ahojte,

leto už nadobro odišlo, ale ešte na rozlúčku Vám ukážem, aké letné Pocket Letters sme si vymenili s Deniskou.

Hi! I would like to show you my Pocket Letter swap Summer. (Nice farewell to summer :-) )


Tento je odo mňa:


Na embosovaný papier som nalepila výrez letného západu slnka a potom som narezala kartičky do okienok. Potom som ich ešte dozdobila pečiatkami, nálepkami a spinkami.



a túto krásu som dostala:




Nech sa páči, tu si môžete pozrieť aj video :-)

You can see the video with slovak and english subtitles here:




Už máme dohodnutú jeseň, tak som zvedavá na výsledok :-D

We decided to make autumn theme too, so I´m very hard working to do my best :-D


See you soon!

Jarka Ef

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára